Potřebujete poradit? +420 735 729 314
Přihlásit se

FAQ

Nejčastější dotazy
Kdo jsme a co děláme?
Jsme profesionální čistírna a žehlírna, která Vaše prádlo vyzvedne a doručí do Vaší budovy bez nutnosti kamkoliv chodit, dodržet otevírací dobu, nebo se s kýmkoliv setkávat.
Jak dlouho trvá vyčištění prádla?
Na výběr máte z klasické doby doručení, 2 pracovní dny, nebo expres do 1 pracovního dne za příplatek. Čištění kůže a krejčovské služby trvají přibližně týden. Také pokud máte skvrnu a musíme oděv čistit více krát, zabere nám to delší dobu.
Proces
Celý proces je velmi jednoduchý. Nejprve vložte Vaše špinavé prádlo v tašce do skříňky a zamkněte jej pod libovolným čtyřmístným kódem. Poté vytvořte objednávku na našem webu. My se postaráme o Vaši objednávku a po doručení objednávky zpět do skříňky Vám zašleme instrukce k platbě. Odkaz pro zabezpečenou platbu online naleznete pod svým účtem na našem webu. Po zaplacení Vám přijde sms a email s číslem skříňky a heslem.
Jaké služby nabízíme
Nabízíme čištění a praní oděvů. Pokud si zvolíte tuto službu, automaticky Vám oděv vyčistíme dle pokynů výrobce, vyžehlíme a pověsíme na ramínko. Ceny v ceníku již obsahují žehlení. Nabízíme také pouze žehlení pokud používáte například specifický prací prášek. Můžete si zvolit také úpravu a opravu oděvů. U této služby je doba doručení delší, přibližně týden. Čistíme a opravujeme také boty, zde také prosím počítejte s dobou vyřízení přibližně týden.
Objednávky
Registrace
V prvním kroku Vás požádáme o velmi krátkou registraci, kde budeme chtít Vaše jméno a příjmení, kontakt a budovu, ve které budete LaundryBox používat, poté můžete vytvořit objednávku.
Vložení prádla do skřínky
Špinavé prádlo vložte do kterékoliv otevřené skříňky a zamkněte pod libovolným kódem tak, že zadáte libovolné čtyřciferné číslo a zmáčknete zelené tlačítko. Kód nám nesdělujete. Poté vytvořte objednávku online.
Objednávka
Pokud máte Vaše prádlo zamknuté ve skříňce, vytvořte objednávku pod svým profilem zde na webu. Vyplňte jakou službu požadujete, jaký typ obalu, v kterém dovezeme oděv si přejete a číslo skříňky, do které Vaše prádlo vkládáte. Kód, který jste použili k uzamčení skříňky, nám nemusíte sdělovat.
Jak poznám číslo skříňky?
Číslo skříňky je napsáno na každé skříňce z přední strany.
Svoz a doručení
Je mé prádlo převáženo šetrně?
Vaše prádlo je převáženo s naprostou opatrností. Každá objednávka je zvlášť vyvěšená v autě, aby se s Vaším prádlem nic nestalo.
Je nutné se setkat s kurýrem?
Naše čistírna funguje bez nutnosti se setkat s naším kurýrem, nebo mu volat a domlouvat se s ním. Vy pouze odložíte Vaše prádlo do skříňky, my ho doručíme zpět a upozorníme Vás pomocí sms, nebo aplikace, že Vaše prádlo je dokonale čisté zpět ve skříňce.
Čištění
Jak probíhá čištění prádla
Vaše prádlo odvezeme do čistírny, kde se rozhodne na základě pokynu k čištění, případě na základě zkušeností, jaký typ čištění použijeme, aby byl výsledek dokonalý. V případě potřeby Vás budeme kontaktovat.
Platba
Jak a kdy probíhá platba
Platba probíhá skrze zabezpečenou platební bránu společnosti GoPay ve chvíli, kdy je Vaše objednávka zpět ve skříňce. Odkaz pro platbu naleznete na našem webu pod svým profilem. Po zaplacení Vám zašleme číslo skříňky s kódem, pod kterým naleznete Vaše dokonale čisté prádlo.
Sleva 150 Kč na první objednávku
Na první objednávku získáte slevu 150 Kč, která Vám bude odečtena automaticky, tedy nemusíte nic zadávat během Vaší objednávky.